Napisane przez: korpostajl | 7 Maj 2013

Maj miesiącem szukania pracy!

I oby znajdowania/zmieniania, gdyż ofert w internecie jakby więcej, a wśród nich tak hmmm kuszące jak te poniżej 🙂

Nad tą ofertą sam się zastanawiałem, pojęcie nie mam o co chodzić może, ale żyjąc w takim kraju każdy z nas może chociaż w podaniu wiele lat doświadczenia wpisać :p

ScreenHunter_22 Apr. 28 13.49

I oferta numer 2, kto też za pierwszym razem przeczytał z błędem tę w środku? Przyznaje się, że ja tak 🙂

ScreenHunter_25 May. 01 09.51

Ps. Tak w ogóle to jedna rozmowa za mną, jedna przede mną , zaczyna się dziać 🙂

Pps. A niebawem kolejne podpowiedzi w temacie rozmów kwalifikacyjnych 🙂

Responses

  1. […] już wam ostatnio pisałem, maj miesiącem szukania pracy Nawet jeśli ktoś ze swojej jest w pełni zadowolony, to polecam wysłać parę CV i na jakieś […]

  2. Specjalista ds. absurdu brzmi kusząco 😉

    Ale pewnie będzie bój o tę posadę – w Polsce mamy chyba rekordową ilość specjalistów do spraw absurdu – wystarczy sięgnąć po pierwszą lepszą ustawę, albo przyjrzeć się działaniom PKP.

    • tak, wzornictwu w PKP :p

      • Żeby tylko wzornictwo!

        • no tak, zwłaszcza w przypadku PKP akurat można „oceniać książkę po okładce”, czyli po wzornictwie chociażby 😉

  3. a ja myślałem, że to miesiąc trzeźwości


koment

Kategorie

