Napisane przez: korpostajl | 16 maja 2013

Rozmowy rekrutacyjne- porady

Jak już wam ostatnio pisałem, maj miesiącem szukania pracy 🙂 Nawet jeśli ktoś ze swojej jest w pełni zadowolony, to polecam wysłać parę CV i na jakieś rozmowy się wybrać, tak dla sportu, sprawdzenia siebie, lub też żeby nie zgnuśnieć do reszty za biurkiem 😉

Ja już w tym miesiącu odbyłem dwie rozmowy, z obu jestem bardzo zadowolony. Podczas jednej na pytanie o idealnego szefa opisałem ten obrazek, a raczej wpis, ku wielkiej radości i zrozumieniu pani rekruterki 😀

Dziś proponuję wam lekturę poniższego tekstu z podpowiedziami/sekretami udanej rozmowy rekrutacyjnej (wystarczy kliknąć na obrazek lub tutaj), mam nadzieję, że się przyda!

ScreenHunter_28 May. 16 19.21

koment

Kategorie

