Napisane przez: korpostajl | 29 czerwca 2013

Podanie o pracę

Dwie rzeczy, którymi chciałem się z wami podzielić w ten wybitny dzień sobotni:

Pierwsza z nich to bardzo nietypowe podanie o pracę (wytropiła Koralina), ciekawe, czy odniosło skutek? Z doświadczenia wiem, że czasami lepiej jest być lekko bezczelnym (oczywiście lekko), żeby odnieść sukces 🙂

ScreenHunter_38 Jun. 29 13.21

Druga rzecz to odrobina najnowszych tekstów zasłyszanych gdzieś w kuchni czy na korytarzu w korpo…

1. No i in the end ta wartość da nam jakiś discount…

2.- Widzę, ze dostały ci się wszystkie śmieci tego projektu…
– My second name is śmieciarz!

3. – Czy ja mogę look tego „inwojsa*”?

– Tak, myślę, ze będzie satisfied

4. I mój hit ostatnich dni:

– Możesz mi to „ZAATACZOWAĆ*” do maila?   (da fak?)

* “inwojsa”- z ang. invoice
* “zaataczować”- z ang. attache
Responses

  1. […] za chwilę wakacje, ale zanim to przykład idealnego podania o pracę plus ponglish, a właściwie to slonglish i Korpo Staj startuje w mediach […]

  2. podanie mnie rozłożyło na łopatki. Cudne!!!!


koment

Kategorie

