Napisane przez: korpostajl | 17 lipca 2013

Ludzie listy piszą

Jakiś czas temu apelowałem do was, abyście podsyłali również przykłady korpomowy, ponglishu zasłyszane przez was w pracy, lub gdziekolwiek na ulicy (jak mogliście się przekonać, usłyszeć je można wszędzie, na ulicy czy w tramwaju).

Poniżej prezentuję wam pierwsze efekty tego apelu, przykłady korpomowy nadesłane przez pracownika jednej z ważniejszych korporacji w Polsce (nazwisko do wiadomości redakcji- zawsze chciałem tak napisać :p ), tytułującego się jako Korpopolak:

– „zaskedżulujmy sobie spotkanie”,

– „workflow” zamiast słowa praca (codzienna),

– „vendorzy”: pracownicy tymczasowi w korpo,

– „HC jest otwarty” = „headcount jest otwarty” – tzn. szukamy pracownika na dane stanowisko,

I dzisiejszy mistrz:

– „misnąłeś opportunity” a nawet niektórzy mówią, że coś jest „miśnięte”, np. „miśnięta opportunity” 😀 😀 😀

Jeśli wy również zetknęliście się osobiści z korpomową lub ponglishem, piszcie śmiało na TEN E-MAIL 🙂

A już niebawem kolejne nadesłane „listy” 🙂

Responses

  1. […] Na blogu nie zwalniamy, dalej mnóstwo języka korporacji, dodatkowo zaczynam publikować WASZE PRZYKŁADY korpomowy, co niezmiernie mnie cieszy (dalej zachęcam do pisania na mojego maila), zdarzają się […]

  2. […] czas temu zaprosiłem was do wysyłania na adres mailowy swoich przykładów korpomowy zasłyszanej gdzieś w pracy czy na […]

  3. się porobiło. Może ja też otworzę kącik „napisz do Kasi”

    A mi się gdzieś miśnęła środa. Tzn święcie przekonana byłam że jest środa dziś do tego stopnia że wzbudziłam panikę wśród kilku osób w pracy – grafik spotkań im się nie zgadzał, zresztą mój też. Byłam w tym bardzo przekonywująca. No ale jak inaczej skoro w to wierzyłam. A teraz mój prywatny grafik spotkań się poszedł merdać bo miałam plany na jutro myśląc że jutro czwartek i na piątek. I teraz plany zawaliły się a mi się tydzień skurczył.


koment

Kategorie

