Napisane przez: korpostajl | 21 sierpnia 2013

Fejm i hejt

Czyli splendor jeszcze większy, bowiem obok fejmu (artykuł w Newsweeku) i hejt się pojawił w postaci nie tyle samego „wykopania” jednego z postów z tego bloga, ale hejterskich komentarzy pod nim 😉 „Wykopaną” całość znajdziecie TUTAJ. Pozostaje mi tylko czekać na pierwsze groupies oraz stalkerów 😉 Taka sytuacja.

 

Oprócz tematu fejmu i hejtu na „fanpejdżu” mogliście przeczytać ostatnimi czasy przedpremierowo parę tekstów zasłyszanych poza korpo:

1. Nadesłane przez czytelniczkę bloga, zasłyszane podczas wieczornego wyjścia do knajpy (stolik obok):
– Tak zauważyłam, że teamy w korporacjach są jak plemiona, grupują się i zawiązują więzi…

2. Zasłyszane pod „Starbuniem”:
– To co, bierzesz jakąś kawę, czy „łotewa”? o_O

3. Zasłyszane w tramwaju (rozmowa młodych ludzi):
– Chyba jednak zrezygnuję z zakupu tych „rajbanów” i kupię zamiast nich jakieś „nołnejmy”…

Ty też słyszałeś coś podobnego? PISZ! 🙂

 

Na zakończenie miłe, „pachnące” ogłoszenie o pracę 😉

ScreenHunter_41 Jul. 04 19.26

 

 

Responses

  1. […] zaledwie parę dni temu, tzn. 31 Sierpnia. Nie tak dawno chwaliłem się wam zarówno Fejmem, jak i Hejtem na mój blog, dziś prezentuję kolejną wzmiankę o blogu jaka pojawiła się ostatnio w […]

  2. pisz pisz, nic mnie nie rozśmiesza jak prezenowany korpo stajl 🙂

  3. „in tacz” to jest „soooooooł” sprzed miesiąca! hehe
    Teraz mówi się „wtaczu”.
    np:
    – to co, dziś wieczorem?
    – spoko, jesteśmy w taczu

    A zasłyszane przy kuchni, chyba wczoraj:
    – A tak na bajdełeju takiego kejsa mi Pi-ary podesłały [tu szczegóły kejsa]
    – maa-daa-faa-kaa […] ajdonbyliwyt. […] Ryli?

    I przy okazji:
    Fejm Epicki! Gratki! 😉

  4. Straszne są te spolszczenia i samo ich używanie, bajdełej widziałam ostatnio na allegro sukienkę, podobno mast hew sezonu (mimo, że jakiś nołnejm), więc mam być ze sprzedawcą in tacz 😉


koment

Kategorie

