Napisane przez: korpostajl | 11 września 2013

Wieści z innych korpo

Witajcie,

przysyłacie do mnie regularnie na korpo maila przykłady korpomowy z waszych korporacji, co bardzo mnie cieszy 🙂 Dziś zaprezentuję wam kolejne dwa przykłady użycia tego jakże fascynującego języka 🙂

Na pierwszy ogień dialog nadesłany przez „Martens” z jednej z amerykańskich korporacji z Wrocławia:

-Możesz otworzyć ten plik?
-Niestety nie. File jest mocno zapasswordowany.

Mam nadzieję, że wszystko czytelne i zrozumiałe 😉

Dialogi numer dwa (z wyjaśnieniami) prosto ze stolicy nadesłał Maciek Samul z firmy Eniro Polska:

– zszoplistuj mi te taski (zrób mi listę zadań)
– zróbmy sobie brejnstorm (zróbmy sobie burzę mózgów)
– idziemy na sandłicza do lanczrumu? (idziemy na kanapkę na stołówkę?)
– zrobimy teraz meeting dla naszego teamu, żeby omówić roadmapę na q4 (zrobimy teraz spotkanie dla naszego zespołu, żeby omówić plan działania na czwarty kwartał)
– mam jeszcze taki shout out… (chciałem jeszcze coś dodać)

Ciekawy jestem, czy wszystko zrozumieliście bez zaglądania do wyjaśnień w nawiasach? Mam nadzieję, że blog Korpo Stajl! spełnia również funkcję edukacyjną i zwłaszcza dla osób śledzących blog, a nie związanych w żaden sposób z korpo język ten jest już coraz bardziej zrozumiały. Jeśli nie, zachęcam do pytania 🙂

Responses

  1. Fascynujące. Muszę się zatrudnić w korpo chyba. 😉

    • hahahaha 😀 myślę, że czytanie bloga będzie mniej inwazyjne


koment

Kategorie

