Napisane przez: korpostajl | 20 stycznia 2014

Take care of cleanliness- czyli o etykiecie i dobrych manierach w korpo vol.2

Witajcie,

 

na dziś przygotowałem dla was obiecaną już jakiś czas temu drugą część wpisu o tym, jak to korporacje czasami próbują na nas (a raczej na tych, co ich nie mają) wymusić maniery i przestrzeganie zasad higieny. Część pierwszą znajdziecie TUTAJ. Cóż, mógłbym skomentować to po młodzieżowemu #lol3 czy <rotfl2>,  tudzież w bardziej zrozumiałych i dosadnych słowach, ale żadna tam ze mnie młodzież 🙂

Osobiście uważam, że trochę żenada, że takie „prośby” w firmie się pojawiają, z drugiej strony nie wiem co jest bardziej żenujące, to że się pojawiają, czy to że jest potrzeba, aby tego typu „przypominacze” wywieszać? o_O Co o tym sądzicie? U was też tego typu rzeczy się pojawiają? Jak reagują na to pracownicy?

 

IMAG0452

 

Słowem zakończenia, wpis ten miał nosić tytuł: „Flush toilet after use…”, ale bałem się pomyśleć jak, gdzie i do kogo gugl mnie wypozycjonuje 🙂

Jeśli macie podobne przykładny, śmieszne ogłoszenia/memy czy po prostu korpodialogi z waszych firm, zachęcam do pisania na TEN MAIL 🙂

 

Stej in tacz!

Responses

  1. […] niewytłumaczalną skłonność do braku zachowania najbardziej podstawowych zasad higieny o_O O braku zachowania podstawowych zasad higieny czy chociażby agitacji do mycia rąk pisałem już nie raz. Dziś pora na kolejną galerię ze […]

  2. […] o tym, jak wyglądać może korpo łazienka 🙂 Przeczytacie (i zobaczycie obrazki) o tym TU i TUTAJ […]

  3. „Take care of cleanliness”

    kto tak mówi??? Nikt tak ani nie mówi, ani nie pisze. Ten kto to wymyślił nie ma języka angielskiego natywnego, natywni nie używają długich słów. 🙂 Jeśli już to coś w stylu: „Keep the place clean” Poza tym to bardziej brzmi jak „zaopiekuj się czystością”. Ależ kwiatki zbierasz.

    • Uwierz mi, że też mnie zatkało, jak to zobaczyłem :)))

      • nie kokietuj, myślałam że Ciebie już nie dziwi nic.. 🙂

        • hahahaha 🙂 widzisz, człowiek myśli, że wie wszystko, a tu coś takiego z rana mu wywieszą 🙂

  4. To o ręcznikach papierowych wciąż dla wielu ludzi jest nieoczywiste. Zresztą, przypominanie o czystości w toalecie zadziwia, ale przejdźmy do innego wspólnego biurowego pomieszczenia. Jak w biurach wyglądają kuchnie? Bo moje dotychczasowe niekorporacyjne doświadczenie mówi, że często tragiczne – sterta brudnych naczyń w zlewie, zaplamiony blat… Chyba ciężko zmienić przyzwyczajenia karteczkami o porządnym zachowaniu.

    • Z kuchnią absolutna zgoda, również co do tego, że ludzi karteczkami nie wychowasz, ogłoszeniami pracodawca nie nadrobi braku kultury… czy więc powinien je wieszać „w razie czego” lub „dla świętego spokoju”? 🙂


koment

Kategorie

