Napisane przez: korpostajl | 26 lutego 2014

Szukam/dam pracę vol.2

Witajcie,

zazwyczaj rozmowa o poszukiwaniu pracy, o rynku pracy w Polsce i „nadziejach na przyszłość” zaczyna się i kończy na narzekaniu. Jak próbowałem wam udowodnić już w CZĘŚCI PIERWSZEJ na rynku pracy wśród ogłoszeń można natknąć się również na prawdziwe perełki, brylanty, które znajdziecie w poniższej galerii 🙂

Udanej zabawy, a już niebawem, w następnym wpisie nowo zebrana porcja korpomowy, języka korporacji, polecam i zapraszam.

Responses

  1. […] pracy, na jakie się natknąłem przeglądając internet (tutaj znajdziecie CZĘŚĆ PIERWSZĄ oraz CZĘŚĆ DRUGĄ). Udanej Zabawy!!! […]

  2. Niektóre naprawdę masakryczne…
    P.S. Miałam kiedyś taki sam szablon jak Ty, ale niestety coś mi się zaczęła w nim czcionka psuć i wszystko na siebie nachodziło. Teraz mam w sumie drugi w karierze mojego bloga szablon i ciężko mi go zmienić, bo już się przyzwyczaiłam 🙂

    • Postaram się, żeby w części trzeciej były jeszcze lepsze :p

  3. Zglaszam problem techniczny: za cholere tych ogloszen nie moge odczytac na telefonie! Za male!

  4. Wolne Media S.A. wygrały Internet ❤


koment

Kategorie

