Napisane przez: korpostajl | 28 marca 2014

Korpomowa zawsze smaczna i zdrowa?

Witajcie,

 

jakoś tak wyszło (nie wiedzieć kiedy), że sporo czasu minęło od ostatniego wpisu. Zrzucić to mogę jedynie na karb bardzo aktywnego dla mnie Marca i jeszcze bardziej napiętego grafiku. Chciałbym was przy okazji zapewnić, że nie próżnowałem w tym czasie, tylko każdą wolną chwilę przeznaczałem (oprócz porannej kawy- bo to akurat świętość) na zbieranie dla was nowych przykładów języka korporacji, zwanego przeze mnie korpomową.

Zapmnijcie pasy i udanej zabawy 🙂

1. Jak widać, nawet korpoludzie czasem mają „przebłyski/wątpliwości” nad poprawnością wypowiedzi:

-On traweluje cały tydzień

-Chyba traweleruluje…

2. Jak widać, nawet reprezentując jedną firmę, nie zawsze korpo ludzie stanowią jedność, a często wręcz brzmią, jakby się mścili:

  Ej ale przecież to nie jest tak, że my musimy aktywnie czejsować kastomera… skoro oni (współpracownicy z innego „biznes junitu” w tej samej firmie) go czardżowali, to teraz muszą za to zapłacić.

 

3. Na koniec garść luźnych myśli/powiedzonek korpo ludzi z którymi pracuję, wyłapanych zazwyczaj w okolicach ekspresu do kawy 🙂

 

-Robić burze w zlewozmywaku…

 

-Nie byłam properly przygotowana…

 

-Ej zmierzyłem sobie Endomondo dystans z pracy do domu, ale nie zapostowałem tego na fejsbuku:( 😦 😦

 

Stej in tacz!

Responses

  1. Hm, bardzo ciekawe informacje 🙂

  2. nie kokietuj, że jakoś wyszło tylko przyznaj się że jak ten chomik dzień w dzień kręcisz się 🙂
    ale cieszymy się żeś zdrów i cały 🙂


koment

Kategorie

