Napisane przez: korpostajl | 19 marca 2015

Wyserczuj mi to!

Witajcie!

Minęło już trochę czasu od ostatniego wpisu, w najbliższym czasie postaram się nadrobić zaległości, a teraz bez zbędnych ceregieli przechodzimy do meritum 😉

A te pozycje to są validy, czy nie?

Zrobimy sobie jakiś szybki, zespołowy kecz up.

– Pytanie, czy potrzebujesz dzisiaj tę guarantię?

– wyślesz mi pliki z Augusta?

– Pracujemy dziś krócej, bo w USA mają holideja.

Wyserczuj mi to.

I na koniec słowo hit ostatnich dni, miskomunikacja 🙂

Mam nadzieję, że bez problemu rozszyfrowaliście znaczenia wszystkich powyższych przykładów, beż żadnych fakapów :p

Kolejna porcja korpo mowy niebawem!

Responses

  1. PLIS, dir Korpo Stajl, zanim zaczniesz orać obce ziemie, popraw swoje podwórko! Tak, wiem, tego z poziomu bloga zrobić się nie da, WordPress i coś tam jeszcze… A rzecz prościuteńka: w dacie nazwy miesiąca pisane MAŁĄ literą oraz w DOPEŁNIACZU. Okejgut? Inaczej przyjmę, żę wszystko poniżej daty to fejk (nie mylić z ***)

    • Ameryki nie odkrywasz 🙂 jak słusznie zauważyłeś to nie ja daty wklepuję ręcznie, tylko są one wrzucane z automatu, nie mam na to żadnego wpływu. Uwierz mi, nie tylko ty chodziłeś na lekcje polskiego 🙂 Jak wystosujesz taki apel (o poprawne daty) do WordPress to się pod nim podpiszę.

  2. keczup? ale że taki z pomidorów? 😛 tu chyba jakaś miskomunikacja zaszła! 😉

  3. Miskomunikaja to najpiekniejsza pani w firmie transportowej lub telefonicznej


koment

Kategorie

