Napisane przez: korpostajl | 20 marca 2015

Share Week 2015- czyli co w blogosferze piszczy

Witajcie,

dziś w ramach kończącej się już akcji Share Week (organizowanej przez autora bloga jestKultura.pl), czyli polecanie/udostępnianie w sieci tego, co czytamy i wyjątkowo lubimy, postanowiłem się podzielić z wami moją trójką. Lista ta oczywiście byłaby dłuższa, ale skoro można 3, to niech będzie 3 🙂

1. TENDRESSE

TENDRESSE

Blog, który polubiłem i lubię głównie ze względu na dobre zdjęcia, ale same zdjęcia to oczywiście nie wszystko. Na blogu wiele ciekawych miejsc-inspiracji wartych odwiedzenia z aparatem, polecenia filmowe, które bardzo często trafiają w mój gust, jak i poezja pisana przez autorkę. Polecam 🙂

2. W KRAINIE DESZCZOWCÓW

W KRAINIE DESZCZOWCÓW

Mikasia, autorka bloga, publikuje na nim wszystko, zarówno artykuły poważne, jak i te pisane z przymrużeniem oka. Obserwacje społeczne i obserwacje przyrody. Irlandia od I do A 😉 Dla mnie rewelacja i pierwsze źródło informacji o Wyspie. Dzięki dużej liczbie relacji z podróży po kraju, bogatych w opisy i zdjęcia zdecydowanie pierwsze źródło, po które sięgnąłbym planując zarówno krótszą, jak i dłuższą wizytę. Polecam 🙂

3. TropiMy Przygody.

TropiMy Przygody

Blog podróżniczy, który przyciągnął mnie swoją nietypowością. Teksty bardziej o przeżyciach, emocjach związanych z danym miejscem, niż standardowe prowadzenie czytelnika za rączkę od jednego pomnika do kolejnej katedry. Pomijając bardzo dobre teksty zdjęcia są jedną z mocniejszych stron tego bloga. Bardzo inspirujący i motywujący, nie tylko do podróżowania. Polecam 🙂

A jakie są wasze ulubione blogi? Może za rok wrzucę w ramach Share Week 2016  coś, czym wy mnie zainspirujecie? 🙂

Responses

  1. I teraz chcac nie chcac musze skonczyc to wino co to mialam tylko jedna lampke wypic. Takie zycie.. Dobrze ze oliwek caly sloj 😉

    • hahahaha 🙂 Cheers!

      • Dupa blada. Oliwek okazalo sie byc tylko 11. Jak zyc? Jak swietowac?

        • Ja bym napił się wina, a brakujące oliwki podmienił na dodatkową porcję wina, jak w skeczu pythonów o mielonce 🙂


koment

Kategorie

