Napisane przez: korpostajl | 15 kwietnia 2015

Kuchenne rewolucje*

Witajcie,

jak może wiecie kuchnia to jedno z moich ulubionych miejsc w mojej korporze (korporacja + zmora :p ). Wcale nie dlatego, że tak mi się nudzi, że przesiaduję cały czas przy kawie na plotach z korpo towarzyszami (chciałbym czasami móc ponudzić się w pracy). Kuchnia dostarcza najlepszych materiałów na bloga, zarówno tych, w okolicach lodówki (świetne miejsce obserwacji, z którego foty znajdziecie TUTAJ) jak i gdzieś bliżej w kolejce do ekspresu z kawą. Także dziś zaprezentuję wam garść dialogów, jakie mimowolnie usłyszałem ostatnimi czasy w kurpo kuchni. Nie raz przy tym upewniać się musiałem, czy naprawdę słyszałem to co słyszałem o_O

1.
– Zajęłaś miejsce?
– Tak.
– A gdzie jest place?
– Everywhere.

2.
– No i co ja teraz mam zrobić?
– Adżastuj, nie pytaj! Najwyżej będzie fail…

3.
– Wiesz, ja potrzebuję tego akcesu all day long.

 

CDN.

 

 

*Chciałbym zdementować przy okazji jakiekolwiek domysły, aby wpis tej miał cokolwiek wspólnego z pewną panią Magdą z ogólnopolskiej telewizji prywatnej (wszelkie podobieństwo itd. jest przypadkowe). Największą styczność  Gesslerami miewam odwiedzając raz na jakiś jedną z knajp „wszystko za 4/8zł” 😉

Responses

  1. Zabrzmiało intrygująco 😀

  2. […] korpo rewolucje. O tym, jak niewiele wspólnego ma to z programem pani Magdy informowałem was TUTAJ, natomiast zdjęcia z korpo kuchni znajdziecie TU 🙂 Dziś natomiast druga część korpo […]

  3. Jak przypomnę sobie, co się działo w mojej korpo, to aż nie chcę wracać do niej 😀
    Pozdrawiam 😀

    (kiedyś Rudanacja, ale tamten okres życia się zamknął ;))

    • To może podziel się najbardziej „pikantnymi” sytuacjami 🙂

  4. Haha. 😀


koment

Kategorie

