Napisane przez: korpostajl | 26 kwietnia 2015

Kuchenne korpo rewolucje (vol.2)

Witajcie,

Przyszła dziś pora na drugą część kuchennych korpo rewolucje. O tym, jak niewiele wspólnego ma to z programem pani Magdy informowałem was TUTAJ, natomiast zdjęcia z korpo kuchni znajdziecie TU 🙂 Dziś natomiast druga część korpo dialogów, zasłyszanych gdzieś pomiędzy lodówką a automatem z kawą. Uwaga, tylko dla widzów o mocnych nerwach 😉

1.
– Ale why nam ten nowy proces? Why, why, why…
– Nie wiem why…

2.
– Czy w tej firmie zawsze musi być jakieś iszju?

3.
– To dla mnie nie pierwszyzna, standard case.

4.
– Tak FYI nie mam tego fajla.
– No to będzie czalendż ja ja pier@%##@%…

 

o_O

 

comics-Skynet-Cyanide-and-Happiness-corporation-637152

 

 

 

 

 

Responses

  1. Kurna, sensu czwartego chyba nie pojmuję…. 🙂

    • file, plik :p dla mnie to wszystko też często jest niepojęte 🙂

  2. Oł szyt!


koment

Kategorie

