Napisane przez: korpostajl | 17 lipca 2015

Korpo Party

Dziś tak na szybko, relacja z korpo imprezy, na której właśnie jestem. Wiadomo, jedzenie i alkohol na koszt firmy, więc pracownicy masowo uczestniczą w tego typu rozrywkach. Jestem i ja, bo to zawsze ciekawie poobserwować dziwne przemiany ludzi z godziny na godzinę 😉

Ale nie o tym mowa. Dwie szybkie sprawy i wracam na imprezę. Po pierwsze wchodzi człowiek na korpo imprezie do toalety w klubie, a tam:

Od razu przypomina mi się to:

comics-Skynet-Cyanide-and-Happiness-corporation-637152

 

Udanego weekendu!

Responses

  1. Ja tam lubię takie imprezy 😀

  2. Ja akurat chciałbym pracować w korporacji…

  3. Ja niestety pracuję w korpo ;/

  4. Świetny wpis, super się czytało 🙂

  5. Zabawny jest ten komiks ;D

  6. Trafiłeś w samo sedno sprawy, odnośnie ludzkich zachowań. Pozdrawiam.

    • korpo imprezy to świetny materiał w temacie ludzkich zachowań 🙂


koment

Kategorie

